Tüy! Ve her türlüsü.

2 Jan

Bu sene deri, hayvan desenleri, zımbalar çok moda, evet. Çok da güzel ürünler var ama benim öyle vahşi bir hayatım yok. Sadece önerebiliyorum, giyemiyorum. Ben kendi doğal ortamıma uygun br şey seçtim; Tüy! Ve her türlüsü.

Kürk olur, kuş tüyü olur, tay tüyü olur, yünlü yünlü kazaklar olur, ben bu sene tüye doymak istiyorum. Hem sade, hem gösterişli. İnceden inceden bir zenginlik, bir elitlik.

Tek lüksüm leopar deseni. Leopar desenli her ufak detay beni benden alıyor, çantalarda, ayakkabılarda, çoraplarda. Hele o da tüylü ise benim için bambaşka bir dünyanın kapıları açılıyor, mesela;

Yargıcı – 299,90 TL

Image

Yargıcı – 299,90 TL

Image

Bunları beğenenler varsa, ziyaret etmelerini öneririm:  http://shop.yargici.com.tr

Leave a Reply

